tirsdag den 29. maj 2012

Tørklæde

En af mine virkelig gode veninder har fødselsdag idag. 

For lang tid siden spurgte hun mig, om jeg ikke kunne lave et varmt tube-tørklæde til hende. Jeg var ikke helt sikker på, om hun mente det eller om det var sagt i sjov, men jeg tog chancen og gik i gang med strikkepindene. Og hun blev glad for resultatet (hun havde nemlig ment det!).


I perioder lå det bare og ventede, fordi jeg ikke rigtigt havde tid til at færdiggøre det. 
Men det nåede lige at blive færdig til tiden. Og jeg synes, at de søde små sommerfugle giver et fint finish. 
- Og nu er det endda lige før at vejret passer til tørklæde igen! Øv!

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok super flot - og så er der i hvert fald ikke andre der ejer det samme:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det der er lidt sjovt ved hjemmelavede ting! At der ikke er så mange andre, der har noget, der ligner.

      Slet