mandag den 7. maj 2012

Når tiden er knap

... og det synes jeg tit, at den er - og jeg har ikke en gang nogle børn!

Det kan derfor være smart at ligge inde med nogle små kreative projekter, der liiiige er nok til, at man får stillet sin værste krea -trang, men samtidig ikke er noget, der tager oceaner af tid. 

Det kunne f.eks. være forskellige måder at pynte og udnytte brugte konservesdåser. 
Her er det en tundåse, der er blevet lavet om til planteskål med karse.


Eller som her hvor dåserne fra de flåede tomater pynter i vindueskarmen. Måske en lille blomst i dem ville være sødt.


Denne blev straks brugt til opbevaring af rod på skrivebordet.


Og vupti så blev to tomatpuré dåser til to små lysestager.


Man kan også pimpe sine fyrfadslys op ved at putte lidt markeringstape rundt om. 


Det bedste ved det hele er, at intet af det har kostet noget særligt og at det let kan skiftes ud med noget nyt og mere spændende en anden dag, man kun lige har et enkelt lille krea-øjeblik!

3 kommentarer:

  1. Hej søde Lea. Vil du ikke tage sådan en fin dåse med til mig på lørdag? Jeg mangler noget at stille kuglepenne i på mit nye skrivebord - og ih, hvor ville den pynte og minde mig om dig! Kærlig hilsen Line

    SvarSlet
  2. Det kan du tro, at jeg vil! :)

    SvarSlet
  3. Hvordan har du sat papiret fast?
    Og er det noget bestemt slags papir? Tykkelse / gram eller noget? ;-)

    SvarSlet