tirsdag den 1. maj 2012

Halskæde

For noget tid siden fik jeg denne lækre halskæde af min svigerinde og hendes søde familie. Hun havde selv lavet halskæden og hun havde vedlagt noget materiale fra der, hvor hun havde købt tingene til den. 

Jeg synes, at halskæde er super fin med sit enkle udtryk og den er SÅ meget mig. 





Samtidig satte det jo selvfølgelig kreative ideer i hovedet på mig og jeg skal da helt sikkert selv i gang med smykkeproduktionen en dag, der bliver plads i mit hoved til også at rumme det. Er der andre af Jer, der har erfaring med at lave Jeres egne smykker? Er der nogle faldgruber, jeg skal undgå?

2 kommentarer:

  1. Hej søde Lea. Jeg har absolut ingen erfaringer, men betaler gerne for materialer og aftager resultater, når du går i gang med at øve dig :o) Kh. Anneline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Tænk at have sin egen lille prøvekanin! :) Heldige mig!

      Slet