onsdag den 23. maj 2012

Solen er min ven

... men den stjæler altså også en del af den tid, jeg normalt ville bruge på kreative ting. Men okay... jeg klager ikke. Solen må gerne blive - de andre projekter kan sagtens vente til en regnvejrsdag!

Jeg havde fri de to første dage i denne uge og jeg nød i den grad at sidde lige midt i solen og få ladet mit batteri op med ny solenergi. Som et afbræk kom jeg dog lige til at smutte forbi SG og blev ramt af "det-koster-jo-ingen-penge" feberen. Udbyttet blev dette og jeg føler bestemt ikke, at jeg kunne have levet videre uden en eneste af tingene;




Min altan har længe ventet på, at jeg skulle så lidt i kasser og krukker, så vi kan få lidt lækkert i løbet af sommeren. Det har der nu været tid til og så har jeg endda kunne nyde solen, mens jeg gik og plantede. Smart! Der er kommet bønner i altankasserne og radiser og persille i små krukker, dåser og hvad jeg ellers kunne finde! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar