søndag den 13. maj 2012

Mors dag

Jeg har jo ingen børn og man skulle derfor tro, at jeg levede i den omvendte verden! 

Min søde mor har nemlig ribbet et helt supermarked for bomuldsgarn - og det var alt sammen til mig. Mine fingre kribler for at komme i gang med at bruge løs af alle herlighederne. Jamen er hun da ikke skøn! 




 Generelt må jeg sige, at der er mange, der tænker på mig og mine kreative ideer; Min svigermor har været leveringsdygtig i skønne friske rabarber, som jeg straks vil putte i en lækker chokoladekage i starten af næste uge. 




Min svigerfar har brugt tid på at sidde og nippe dims'er af en masse øldåser (fra øl han ikke engang selv har drukket) for, at jeg på et senere tidspunkt kan hækle dem sammen til en lille taske.


Heldige, heldige mig. Elsker bare min skønne familie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar