fredag den 27. april 2012

Sverige og krea sysler

Jeg er netop hjemvendt fra en dejligt afslappende ferie i Sverige med Jeppe, mine forældre og lillebror. Desværre var vejret ikke ligefrem noget at skrive hjem om, men det gav selvfølgelig plads lidt krea sysler. Der er jo som sagt ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget!

Jeg havde taget en masse rest-garn med og fik blandt andet hæklet denne pung til min mor. Så skal hun bare selv lige sy tryklåse i, for sådan nogle havde jeg desværre ikke lige med.



Ellers får I bare lige lidt stemningsbilleder, så skal der nok komme blogindlæg om de andre ting, når jeg lige får pakket ud og lavet de sidste detaljer.


2 kommentarer:

  1. Fede grydelapper

    SvarSlet
  2. Tak Louise. Jeg tror nu ikke, at jeg vil bruge dem til grydelapper, men i stedet til et babytæppe! Men jeg har faktisk ikke besluttet mig endnu. :)

    SvarSlet