søndag den 15. april 2012

Når hjernen er hurtigere end hænderne

Kender I det med at have krea- projekterne til stå så meget i kø oppe i hovedet, at de begynder at springe hinanden over, inden man kan nå at lave dem færdige???

Sådan har jeg det meget i øjeblikket, hvilket har resulteret i adskillige ufærdige projekter, som bare ligger og venter på, at det bliver deres tur til at få lidt opmærksomhed igen. 

I mit krea- skab er der blandt andet;
  • En halv hæklet kanin (det lyder som en ingrediens til en gyserfilm og den ligner i øvrigt også noget derfra)
  • Et forsøg på en suttesnor, som aldrig er nået længere end til den hæklede del
  • Dåser, der mangler at blive dekoreret
  • Make over til lysestager
  • To halve tasker
  • Et ikke helt langt nok strikket halstørklæde (som jo alligevel ikke kan bruges om foråret)
  • Hæklede kapsler til bordskånere
  • Stof til en taske, der bare skal syes sammen. 


Og jeg kunne blive ved med at liste ting op, men så længe der bliver ved med at komme nye ideer i mit hoved, er jeg ikke sikker på, at jeg kan tage mig sammen til at komme meget videre med alle disse projekter. Alle de nye ideer er jo meget mere spændende. 

Men måske jeg skulle kaste min kærlighed lidt på disse fortabte krea-ting i stedet for. De var jo også nye ideer engang, som virkede åh så spændende.

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt - man kan sleeet ikke vente!
    Måske kunne man lave en liste over alle de ting, man gerne vil lave og evt. tegne sine ideer ned, så man ikke glemmer dem.
    Men det skal jo ikke være surt at skulle lave sine ting færdige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det med listen har jeg faktisk prøvet. Der hænger en fin seddel i mit krea skab med ideer, så jeg ikke glemmer dem. :)

      Slet