mandag den 16. april 2012

Blog award


Den søde Rikke har sendt mig denne blog-award og jeg skal gøre mit bedste for at sende den videre ud i Bloglandet.
 
Jeg skal svare på en række spørgsmål, linke til den blog jeg modtog fra og efterfølgende sende stafetten videre til 4 nye deltagere med under 100 faste læsere.

Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg havde længe fundet inspiration til krea ting via andre blogs og tænkte at ved at have min egen, holdt jeg mig selv til ilden og forpligtigede mig selv til at blive ved med at tænke kreativt og udfordre mine egne evner.

Hvilke blogs følger du?
Krea-, mad- og kageblogs.

Favorit film?
P.S I love you kan få mig til at tude ved bare at tænke på den, men ellers er jeg måske mere en seriepige. Dexter, How I meet your mother osv.

Hvilket land drømmer du om at besøge?
Hmm... Jeg har egentligt altid godt kunne tænke mig at køre rundt på Cuba på en gammel støvet motorcykel (Er det et problem, at jeg ikke kan køre på motorcykel og i øvrigt slet ikke bryder mig om motorkøretøj'er??? Det lyder bare ikke helt så fedt med en gammel støvet cykel).

Og så skal jeg finde 4 nye til stafetten (Sorry, hvis I har fået den før. Så er det bare en kompliment til Jeres dejlige blog og så lader I bare være med at sende den videre).

Søde Charlotte med bloggen om Charlottes Kager
Karina som har den dejlige blog Uglemors Verden
Den fine blog om Farven Lykke  
Og sidst men ikke mindst Majas Gævsegine blog

Tusind tak til Rikke for at give mig denne award.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar