fredag den 20. april 2012

Kærlighed og genbrug

I går havde jeg fornøjelsen at være inviteret til diamantbryllup. 
Tænk at to menneskers kærlighed kan vare ved i så mange år, at de kan opleve at have 60 års bryllupsdag. 
- Og nu skal jeg af gode grunde ikke kunne udtale mig om, hvordan de så ud på deres bryllupsdag, men i går strålede de som to nyforelskede. 

Med til festen var også en ung gut, der var så sød at vise mig, hvordan man kan folde en lille pung af et brugt yoghurtkarton med skruelåg. Det så meget nemt ud, men da jeg så ville gøre ham kunsten efter i dag, blev jeg alligevel lidt i tvivl om, hvordan han lavede de enkelte detaljer. Så den er nok ikke blevet helt om originalen, men jeg synes, det er en fin ide, som jeg vil arbejde videre på, så jeg kan forfine min teknik. 


Det eneste man lige skal huske med sådan en genbrugspung er ikke at efterlade den på et bord med andet skrald - I så fald risikerer man, at den ryger i skraldespanden i farten!

2 kommentarer:

  1. Synes den blev god, når man tænker på, at du faktisk kun kiggede på.
    Jeg har lige siddet og kigget lidt på nogle blogge, og jeg fandt dette indlæg, som måske er noget for dig:
    http://meylanddesign.blogspot.com/2012/05/jeg-synes-lige-jeg-ville-dele-denne-diy.html
    Det handler også om at lave sådan nogle genbrugspunge, men med et andet design :).

    SvarSlet
  2. Tak for linket! Ja det er næsten samme fremgangsmåde. Tror måske jeg næste gang vil kombinere de to modeller! :)

    SvarSlet