fredag den 15. februar 2013

Zigzag smugkig

Jeg har gang i et hygge-projekt - sådan et jeg kan tage frem på alle tider og som ikke kræver den store koncentration, men blot holder fingrene i gang. Lidt et tv-projekt faktisk, da jeg sagtens kan følge med i fjernsynet samtidig med, at jeg hækler.

Det skal blive et babytæppe i zigzag mønster og her får I lige et smugkig af, hvordan det ser ud indtil nu. 

Ja - jeg ved der er lang vej endnu. Specielt når det ikke har konstant 1. prioritet, men sådan er det jo tit med større projekter, der har man brug for lidt afveksling indimellem. Færdig skal det i hvert fald nok blive!



Har I også et hygge-projekt, der kan tages frem på alle tidspunkter?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak! Det er så nemt det mønster - tror snart jeg kan gøre det i søvne! :)

      Slet
  2. Svar
    1. I really hope so! So far so good! :)

      Slet