onsdag den 20. februar 2013

Ladies only

Nogle ting er og bliver bare ikke pæne at kigge på, men er alligevel en nødvendighed man (som kvinde) heller ikke kan være foruden. 

Tamponer er en af disse ting! Pakken er grim og alligevel skal man have dem lige i nærheden. Og som om det ikke var nok, har jeg Vanløses mindste badeværelse med nærmest ikke eksisterende skabsplads, hvilket gør at grimme ting tilmed må stå frit fremme.

- Derfor lavede jeg forleden lige en lidt pænere indpakning til dem;



2 kommentarer:

  1. Genialt Lea - her er det bind der skal skjules (jeg kan desværre ikke tåle tamponer), men en firkantet boks pyntet med papir må kunne gøre sig ligeså godt - jeg må på jagt efter en passende æske til badeværelset ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mine bind er også gemt i en firkantet boks med fint mønster fra Søstrene Grene! Det er og bliver bare ikke kønne ting - lige meget hvor nødvendige de er. Så god jagt efter noget passende! :)

      Slet