tirsdag den 12. februar 2013

Indlæg nr. 100 - GIVE AWAY

Uh... så er jeg nået til indlæg nr. 100 og det betyder, at det vist er ved at være på høje tid, at jeg laver en lille GIVE AWAY:



Gaven byder på en blanding af købt og hjemmegjort; 


En hjemmegjort pude med hæklet top 
- stærkt inspireret af Yarnfreaks skønne skønne design 
Dekorationspapir
Tryklåse i forskellige størrelser
En håndfuld knapper i røde nuancer 

Reglerne for at være med er simple:
  • 1 lod for at blive/være fast læser og skrive en kommentar (husk mailadresse, hvis du ikke har en blog, hvor jeg kan finde den)
  • 2 lodder for det ovenstående - plus at linke til give away'en på din blog (brug gerne billedet)
Husk at skrive hvor mange lodder i deltager med.

 Håber at I vil lege med!

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away, og tillykke med at du har rundet indlæg nr 100 :)

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  2. Herligt give Away og tillykke med de 100 indlæg :)
    Jeg smider et lid i puljen :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 100 indlæg:)
    Skøn hjemmegjord give away:)
    Jeg deltager gerne med 1 lod.

    toftkirsten@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke det det skarpe hjørne.
    Jeg deltager gerne i din give away med 1 lod.
    pernilehauge@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne lege med. Det er en lækker hjemmegjort pude. Jeg er med på 2 lodder. :-)

    SvarSlet
  6. Deltager gerne med et lod. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 2 lodder, linker i morgen når jeg kommer til computeren ;)

    SvarSlet