fredag den 5. april 2013

Noget for noget - åbenbart!

Jeg har haft en noget blandet påskeferie, dog med overvægt af de gode - nogle af fridagene har jeg brugt med min dejlige familie på Lolland, hvor jeg blandt andet også fik afleveret dette mobilcover til min kære moder;


Det er hæklet i garn fra Rema1000 - koral og neon grøn/gul. Ret fed kombination synes jeg. Trekantmønsteret er selvfølgelig endnu engang inspireret af Jeanette fra Lutter Idyl.

Den uskrevne regel er åbenbart, at når man afleverer noget på Lolland, skal man tage noget med hjem igen. Så med hjem i kufferten røg altså århundredets største forkølelse, som jeg har kunnet glæde mig over de sidste par dage. Mange tak!

4 kommentarer:

  1. Sikke et fint etui du har fået kreeret - farverne minder mig om Filur is - virkelig sommerligt. Håber du får smidt din medbragte Snylter fra Lolland ud. God bedring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. mmmm... ja filur is! Du har ret - så har det bare at blive sommer nu - basta! :)Og mange tak.

      Slet
  2. What a sweet mobile cover! :) xo

    SvarSlet