tirsdag den 26. marts 2013

Undskyld


Ja der sker ikke så meget på krea-fronten i disse dage - jeg er nemlig blevet hooked! 

Da jeg var barn, kan jeg godt huske, at der var en masse i medierne om noget de kaldte Twin Peaks og folk var vilde med det! Jeg var alt for lille til at fatte, hvad det var - andet end at det i hvert fald ikke var noget jeg måtte se. Siden er serien jo gået hen og blevet kult og jeg tænkte, at nu var jeg vel ved at være voksen nok til at måtte se den. 

- Og nu er jeg så fanget som alle dem, der så den i 90'erne. Det er en fantastisk serie! Den er tidsløs, spændende, uvirkelig og alt muligt andet. Så jeg beklager, at det ikke bliver til så meget krea eller blogindlæg i det hele taget i øjeblikket. Jeg har simpelthen ikke tid! :) Men jeg vender stærkt tilbage, det lover jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar