onsdag den 10. april 2013

Wuup wuup - se hvad jeg kan!

Fuck janteloven - Se hvad jeg har syet! Mig sy-novicen!




En make-up pung (eller hvad den nu skal bruges til) med lynlås og for og det hele! Kan vist ikke skjule, at jeg er temmelig stolt af mine ellers ikke specielt udviklede sy evner. 

Jeg har fulgt denne lette DIY og det er da overhoved ikke den sidste jeg har lavet af dem. Yderstoffet er fra et dynebetræk jeg fandt i genbrug på Amager for 25 kr og foret er en rest jeg havde fra Panduro.

13 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet fint - og herhjemme findes heller ingen Hr Jante til at pille ned - man SKAL være stolt af det man kan ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - Dejligt med ros! Og så endda fra en der kan sy de smukkeste ting! :)

      Slet
  2. Dejligt at se din version. Den er da blevet super fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og tusind tak for den skønne vejledning! Den var guld værd. :)

      Slet
    2. Velbekomme - dejligt du kunne bruge den :-)

      Slet
  3. Den er rigtig fin og ja det er sku tilladt at være stolt af det man laver :)
    KH Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! - og ja det er så! :)

      Slet
  4. Den kan du rolig være stolt over! Og så er det allerede endnu et genbrugsprojekt, kan jeg se. Du er velkommen til at gå på jagt i mine gemmer en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det kan være vi en dag kan lave en lille sy workshop, så du kan lære mig lidt fif! :)

      Slet