mandag den 8. april 2013

Lidt reparation

Så så man lige mig være sådan en som reparerede fine gamle hækleting!! - måske mest fordi jeg er den eneste i nærmeste familie, der kan hækle, men alligevel... Er lidt stolt og synes faktisk, at det lykkedes med et fint resultat.




Min sviger-søs og hendes kæreste har et par gamle grydelapper, som de er meget glade for, men den ene hank knækkede og jeg blev derfor spurgt, om jeg kunne fixe den, så den kunne hænge igen. Jeg besluttede at pille den yderste kant op og i stedet for lappeløsning at lave en helt ny kant og hank (dog i anden farve - da yderst forvasket orange ikke ligefrem lå i garnbunken). Er det ikke blevet fint?




4 kommentarer:

  1. Den er bare blevet SÅ fin! Og sikke den nye hank bare virker - nu skal du passe på, at du ikke får sendt den anden over også, så de to nu kan matche og se helt nye ud sammen på vores krog i køkkenet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den klarer jeg lige i et snuptag! :) I siger bare til! :)

      Slet
  2. Den har virkelig fået sin anden ungdom! Pas på - der kan gå sport i at trylle gamle ting om til nye :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan godt fornemme det! :)

      Slet