søndag den 30. december 2012

Godt nytår!

Pyha... juledagene er gået alt for hurtigt med en god blanding af arbejde, julefrokost, fødselsdage og en masse familiehygge. Og selvom det har været skønt, føler jeg mig også en lille smule rundtosset nu. 

Jeg har kun fået lavet en hjemmelavet gave i år. Dette halsrør lavede jeg i sidste øjeblik til min sviger-søs;



Jeg har hæklet tørklædet i en rest sort uldgarn og lavet en kontrast kant af noget orange jeg havde liggende. Jeg har hæklet puff-stitches i rækker og afsluttet med fastmasker af det orange garn. Hvis du har lyst til at prøve er denne opskrift god og nem at følge. 



Jeg beklager de slørede billeder, men der er begrænsninger for, hvad et mobilkamera kan klare en sen aften, inden gaven straks skulle pakkes ind, så den var klar til jul.

Rigtigt godt nytår til Jer alle, jeg håber, at I læser med igen i det nye år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar