tirsdag den 4. december 2012

Grønt pudebetræk

Jeg har haft et halvfærdigt krea-projekt liggende, som længe har ventet på min tid og kærlighed. I sidste uge fik jeg endelig tid til at gøre det færdigt. 

Puden er en stor sengepude, som er født med et ualmindeligt grimt 80'er betræk! Jeg lå inde med nogle stofrester i grønne nuancer i min sparsomme stofsamling og til sammen udgjorde de faktisk et meget pænt betræk. 




Jeg er endnu ikke en haj til det der sy- noget, men jeg prøver... det bliver ikke altid helt lige og min tålmodighed er heller ikke altid god nok til at lave det om og om, når jeg laver fejl... så jeg har stadig meget at lære! Men til husbehov er jeg nu meget godt tilfreds. Nu bliver den i hvert fald brugt langt mere, fordi jeg kan holde ud at se på betrækket! 





6 kommentarer:

  1. Så dejlig og velafstemt..flot for øjet:) Hilsen Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marlene! Er også selv ret glad for farvekombinationen.

      Slet
  2. Det er da rigtig flot! Tak for inspirationen til, hvordan jeg evt. kan få brugt nogle stofrester :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! - og mange tak!

      Slet