torsdag den 20. december 2012

Alt andet end sundt!

Nogle gange må jeg have et frikvarter fra fiberboller og grøn salat og være godt og grundigt politik ukorrekt på den absolut fede og usunde måde. Sådan et frikvarter tog jeg i går! På bedste Brødrene Price manér lavede jeg et måltid med en fedtprocent på et grotesk højt niveau.

Menuen bestod af boeuf stroganoff med rigeligt fløde, smør og bacon.


Og som de kære brødre foreslår, lavede jeg hjemmelavede (tilpas friture-fedtede) sprøde pommes frites til. Og det hele smagte lige så himmelsk, som jeg håbede. 



Føler du dig fristet? Så prøv denne fantastiske opskrift og lad dig selv synde en smule!

Jeg beklager de fesne billeder, men billeder af aftensmad på denne årstid er bare lig med kunstigt lys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar