lørdag den 2. juni 2012

Jordens bedste gulerodskage

Jeg må altså lige dele denne opskrift med Jer...

Gulerodskage er ofte noget, der deler vandene, men denne her opskrift synes jeg nu altid rammer plet.

Opskriften er Arla's, dog med lidt ændringer. 
Jeg bruger aldrig valnødder, for det kan jeg ikke selv lide og rosinerne bruger jeg lidt efter hvilket selskab, kagen skal spises i, for der er mange, der ikke bryder sig om bløde rosiner.Toppingen laver jeg altid ekstra af (gerne dobbeltportion) for den smager helt vildt godt. Dejligt frisk fra citronen.




Jeg beklager billedet, det var ret mørkt da jeg skulle tage billedet, men lad det ikke skræmme Jer fra at lave kagen selv.

2 kommentarer:

  1. MUMS den ser god ud! lige sådan en gulerodskage jeg kan lide uden nogle form for nødder i :)
    Melder mig straks som fast læser

    Kh Sabrina
    www.brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmm ja... den er altså virkelig god. Får helt lyst til at bage den igen snart.
      Tak fordi du kigger med. :)

      Slet