tirsdag den 5. juni 2012

In sickness and in health

I dag har min mand og jeg to års bryllupsdag. Jeg synes selv, at det er godt planlagt at blive gift på Grundlovsdag. På den måde er man næsten sikker på at kunne have fri sammen på ens bryllupsdag. 

Desværre har dette års bryllupsdag ikke ligefrem været romantisk og hyggelig. Manden ligger med influenza og feber og jeg selv render rundt med en sommerforkølelse. Lidt synd at tilbringe dagen på sofaen i stedet for at flette fingre et romantisk sted. Men så kan jeg jo i stedet mindes den fantastiske dag for 2 år siden, hvor vejret var langt mere sommerligt.



Samtidig har det givet mig lidt tid med min symaskine. 
- Og jeg kan bare mærke, at vi bliver bedre og bedre venner efterhånden, som vi lærer hinanden at kende! Det skal nok udvikle sig til et helt igennem godt venskab med tiden. 




Jeg har forsøgt mig med at lave en vimpel. Jeg ville bare lave en lille en, nu jeg jo var nybegynder og det, men jeg tror faktisk, at jeg gjorde mig selv en bjørnetjeneste, for det gjorde det ret svært at få skarpe spidser. 

Jeg kan godt mærke, at jeg langsomt bliver bedre til og mere fortrolig med at sy. Men jeg er jo også helt, helt nybegynder og laver konstant fejl, jeg kan lære af. Og taget i betragtning at det kun er mit 2. syprojekt, er jeg faktisk ret godt tilfreds. Den færdige vimpel har fået plads over mit krea-skab.




6 kommentarer:

  1. Fint billede!
    Tillykke med dagen, trods sygdommen :(

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig god :).
    Synes bestemt ikke, at det gør noget, at enderne ikke er helt skarpe!

    SvarSlet
  3. Åh jeg husker stadig den dag, det mest pragtfulde bryllup - så sagde vi at I gjorde det samme igen;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa... ville gerne gøre det igen! Fuldstændig fantastisk dag!

      Slet