fredag den 22. juni 2012

Hovsa

... Så gik der lige over en uge, hvor jeg ikke har bidraget med noget til blogland.
Årsagen skal nok findes i, at jeg næsten lige er startet nyt arbejde og at jeg i denne uge er begyndt at prioritere træningstid til mig selv - nu skal jeg altså have gjort noget ved den form! - Heldigvis har jeg hele to personlige trænere til at motivere mig!

Min hjerne holder ikke fri fra at tænke kreative tanker - det er kun mine hænder, der har pause! Og jeg har stadig gang i en masse projekter, det tager bare lidt ekstra tid at færdiggøre dem. 


For tiden hækler jeg på et større projekt, hvor jeg kan få brugt nogle af alle mine bomuldsrester. Det ender nok ud med at blive et lidt spøjst projekt med alle de rester, men det skal nok ende ud i noget godt. Det er jeg sikker på.

Jeg skal nok prøve at være bedre til at jonglere med både arbejde, motion og kreating i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar