søndag den 9. september 2012

Mit første løb

Ja jeg ved, at der har været frygteligt stille på bloggen - og det er bestemt ikke med vilje. Jeg har bare haft mange andre ting om ørerne. Og så har lysten måske heller ikke været helt i top på det sidste. Men jeg vil gøre mit bedste for at rette lidt op på dette.

Noget af det jeg har prioriteret henover sommeren er, at komme ind i en fornuftig træningsrytme. Dette har udover et begyndende vægttab resulteret i, at jeg i dag har løbet mit allerførste 5 km løb. Venindeløbet på Amager.


Jeg har den sidste uge ikke løbet det mindste, men ligget på en græsk poolkant og slikket sol og spist rigeligt med dejlig mad, så forventningerne til løbet kunne faktisk ligge på et ret lille sted. Og tiden var da heller ikke prangende; 35:38 min, men jeg er nu ret godt tilfreds. Jeg havde en dejlig tur med en masse positiv energi. Og det er jo det vigtigste!

2 kommentarer: