lørdag den 15. september 2012

Hvorfor er jeg altid fem år efter alle andre?

Jeg har opdaget en ny passion - for alle andre i denne verden er det sikkert ikke nyt, men for mig er det vildt. 


Jeg har opdaget, at Twilight bøgerne ikke kun er for dystre teenagepiger, men faktisk også er for sådan nogle som mig, der bare er en romantik-elskende sidst-i-tyverne pige. Hold nu op hvor er de fængslende! 
I sidste uge var jeg på ferie, hvor jeg havde en af de fire bøger med. Jeg læste det meste af dagen og da det var tid til aftensmad kunne jeg næsten ikke overskue at skulle være væk fra bogen. Jeg gik med ud at spiste, men have helt ondt i maven og tænkte udelukkende på at komme hjem til min bog igen. Efter maden slap jeg ikke bogen igen, før den var læst færdig. Det er sjældent, at jeg bliver opslugt af en univers på en sådan måde, som jeg er denne gang. Men denne serie har virkelig fanget mig.
Og hvor er det i grunden fantastisk at få lov til at gen-opleve alle de følelser, der er i en teenageforelskelse. 

Så hermed vil jeg bare anbefale Twilight serien til alle dem som, som mig, tror, at det  bare er noget for teenagetøser, der dåner over vampyren i filmene. Det er en virkelig god kærlighedshistorie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar