søndag den 29. juli 2012

Perler og døde dyr

Nogle gange er det ikke meget, der skal til for at lave en lille pynte ting. Lidt perler i fine farver og en lædersnor og vupti - så er der en fin lille sommer halskæde!




- Og så kan jeg jo lige vise Jer mit smykke stativ. Nogle vil nok mene, at der er lidt morbidt, men jeg synes, det er mega cool. Jeg kommer fra en jæger familie og er opvokset med døde dyr på væggen. Som ægte jæger hænger man kun de trofæer op, som man selv har skudt, så da min far var nødt til at aflive en buk efter en påkørsel, mente han ikke, at den kvalificerede sig til at hænge hjemme i deres stue og spurgte derfor mig, om han skulle lave den om til et smykkestativ til mig. Det ville jeg super gerne have og så gik min lillebror ellers i gang med spraydåsen. Jeg synes, at resultatet er både super fedt og praktisk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar